El passat 30 de gener, es va celebrar l'Assemblea de la Plataforma de Festes Majors de Barcelona, un espai de trobada per explicar les gestions realitzades durant els darrers mesos, compartir inquietuds i planificar les accions que es portaran a terme aquest 2025.
La trobada es va celebrar a les instal·lacions de la Fàbrica Moritz, amb qui mantenim un acord de col·laboració que facilita el desenvolupament de les nostres activitats.
💪 Si formeu part d'una festa major i voleu sumar-vos a la Plataforma, poseu-vos en contacte amb nosaltres a través del nostre web: www.festesmajorsbarcelona.cat